دانلود آهنگ یدونه پسر دارم محسن ناحی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه و شعر یدونه پسر دارم از محسن ناحی سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

یه دونه پسر دارم، من… قندِ عسل دارم، من…●♪♫

شاخه نبات و نقلِ تَـــــر…●♪♫

یه دونه پسر دارم، من… کاکُل به سر، دارم من!●♪♫

یه روز عصایِ دستمه… خودم خبر دارم، من…●♪♫

یه دونه پسر دارم، من… قندِ عسل دارم، من…●♪♫

شاخه نبات و نقلِ تَر، بغل بغل دارم من!●♪♫

یه دونه پسر دارم، من… کاکُل به سر، دارم من!●♪♫

یه روز عصایِ دستمه… خودم خبر دارم، من…●♪♫

گلابِ توو گلاب پاش!●♪♫

خدا! مواظبش باش…●♪♫

سپردمش دستِ خودت، همیشه حافظش باش…●♪♫

ایشاله که دوماد بشه…●♪♫

هر چی دلش می خواد، بشه!●♪♫

آدم نگاهش می کنه، دلش حسابی شاد بشه…●♪♫

ملودی و تنظیم قطعه : محسن ناحی

پسر که تویِ خونه ست، غصه و غم نداری..!●♪♫

دنیا، توو دستای توئه…●♪♫

هیچ چیزی، کم نداری…●♪♫

پسر که تویِ خونه ست، خونه پُر از امیده…●♪♫

خدا به هر کسی که، شازده پسر نمیده!●♪♫

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

معرفی موسیقی شرقی در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

تویِ روز سختی، هیشکی پسر نمیشه…●♪♫

خستگی جز با خنده ی پسر، به در نمیشه..!●♪♫

چشم وُ چراغِ بابا●♪♫

مردِ کوچیکِ مادر●♪♫

هیشکی نمیشه با یه تارِ مویِ تو، برابر!●♪♫

تویِ روز سختی، هیشکی پسر نمیشه…●♪♫

خستگی جز با خنده ی پسر، به در نمیشه..!●♪♫

چشم وُ چراغِ بابا●♪♫

مردِ کوچیکِ مادر●♪♫

جستجوی متن ترانه ها در وب سایت موزیک ویدئو

هیشکی نمیشه با یه تار مویِ تو، برابر!●♪♫

یه دونه پسر دارم، من… قندِ عسل دارم، من…●♪♫

شاخه نبات و نقلِ تَر، بغل بغل دارم من!●♪♫

یه دونه پسر دارم، من… کاکُل به سر، دارم من!●♪♫

یه روز عصایِ دستمه… خودم خبر دارم، من…●♪♫

پسر که تویِ خونه ست، غصه و غم نداری..!●♪♫

دنیا، توو دستای توئه…●♪♫

هیچ چیزی، کم نداری…●♪♫

پسر که تویِ خونه ست، خونه پُر از امیده…●♪♫

خدا به هر کسی که، شازده پسر نمیده!●♪♫

یه دونه پسر دارم، من…●♪♫

قندِ عسل دارم، من…●♪♫

یه دونه پسر دارم، من…●♪♫

کاکُل به سر، دارم من!●♪♫

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

جدیدترین موسیقی رقص موزیک ویدئو





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: